Prezentare Comanda Video club Cont Intrebari frecvente Contact
trailer1 trailer2
Bine ai venit, Vizitator.

Coaching 2007

Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Coachingul in Europa

Am considerat coachingul o moda

Studiile facute timp de 6 ani arata ca intoarcerea investitiei pentru companiile care apeleaza la coaching, este de 8 pana la 500 de ori.
Gerard Donovan, Coaching, 2007
Principalele obstacole in cresterea organizatiilor suntem noi insine.
Adrian Stanciu, Coaching, 2007

Modelul TGROW

Coaching si persuasiune

Atunci cand lucrezi cu un client, e foarte important sa il incurajezi sa se proiecteze in viitor.
Mihai Popa Radu, Coaching, 2007
Cum sa trec de la o extrema, unde eu īti spun ce sa faci, la cealalta extrema unde eu te asist sa creezi, sa dezvolti si sa devii mai autonom, mai flexibil.
Catalin Zaharia, Coaching, 2007

Coachingul inteles la 3 nivele

Coachingul creeaza o camera a sinelui

In ce masura pot imbunatati procesul de evolutie natural al unui om sau al unei companii astfel incat pe un termen determinat sa obtina rezultate dincolo de asteptari.
Mihai Stanescu, Coaching, 2007
Cel mai tare m-a impresionat felul cum dispari ca viata personala in fata celui caruia ii oferi coaching.
Magda Bunea, Coaching, 2007
Pagina: 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Valorile si obiectivele echipei

"... acest grup de 3 valori este cel care asigura stabilitatea echipei, coeziunea, capacitatea de a coopera."

Stiluri pasiv-defensive

Un manager cu stil aprobator lasa in jurul lui un vid de putere.

Coaching demonstrativ

Problema: "Managementul superior sa puna accent pe rezultatele globale si nu pe probleme de ego si satisfactie personala"

Schimbare organizationala - studiu de caz

"Organizatia mea trebuie sa se schimbe si trebuie sa se schimbe repede. Dati-mi o solutie ! "

De la valori organizationale la profit

Initiativa ca valoare poate insemna lucruri diferite pentru sef si angajat. Angajatul cu "initiativa" poate fi sanctionat.
elfconsulting ripple arocora
business-edu realteam